Onze huidige wereld staat bol van de communicatie. Het internet heeft een grote rol vervuld in de totstandkoming daarvan. Hoewel het lijkt dat alles nu online gebeurt als het gaat over communicatie, bijvoorbeeld de marketing van een bedrijf over zijn producten en diensten, of over een ander bedrijf, toch is dit niet het geval want er zijn nog veel offline media die de moeite waard zijn. We nemen er één met je door: t-shirts. 

Het zakelijke voordeel van t-shirts bedrukken 

Er zijn twee grote voordelen verbonden met een t-shirt bedrukken. Het eerste voordeel is dat je gemakkelijk je naam op straat krijgt. Mensen lopen met het shirt aan en anderen zien het. Zo raken ze geïnteresseerd in wat het precies is. Zeker wanneer je het combineert met een team van mensen die producten en diensten promoten, die dus met het shirt aanlopen. Dan komen we meteen bij het tweede voordeel: je straalt een bepaalde eenheid uit wanneer iedereen hetzelfde shirt draagt. Het is dus erg handig wanneer je als team een zekere professionaliteit wilt uitstralen. 

Voordelen voor particulieren 

Het is erg leuk om zelf je shirt te laten bedrukken. Bij de grote winkelketens kun je het leuker bedrukte shirt krijgen, maar erg origineel zijn ze meestal niet. Wanneer je zelf een ontwerp maakt is het natuurlijk veel leuker en je betaalt niet per se veel meer. Ook wanneer je bijvoorbeeld cultureel actief bent in een band met een aantal vrienden, dan is het erg leuk om shirt te laten bedrukken. Dat straalt ook weer een zeker professionaliteit uit. Zo kun je ook je fans een shirt verkopen met jouw bandnaam en logo, et cetera.

Bij de meeste shirt-bedrukkers kun je een foto en tekst aanleveren en daarbij ook het gewenste kledingstuk wat je wilt bedrukken aangeven. Dus je kunt een t-shirt laten bedrukken, maar een polo of een sweater is ook mogelijk. Je moet gewoon eventjes scrollen door het aanbod dat ze hebben.

Pin It on Pinterest